۴ دلیل اهمیت رسانه های اجتماعی برای کسبوکارها
سناکو sanaco | سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

۴ دلیل اهمیت رسانه های اجتماعی برای کسبوکارها
رسانههای اجتماعی دیگر ابزاری تازه نیستند و مدت زمانیست که مرسوم شدهاند. کسبوکارهایی که آن را با آغوش باز پذیرفتهاند بسیار موفقتر از آنهایی عمل میکنند که آن را پدیدهای جدید میدانستند که عاقبت با گذشت زمان از بین خواهد رفت. این گروه دوم اکنون به دنبال جبران هستند. رسانههای اجتماعی به بخشی از زندگی روزمرهی افراد تبدیل شدهاند. میلیونها نفر حداقل در یکی از شبکههای اجتماعی فعال هستند و بسیاری از آنها بیش از یک بار در روز آن را چک میکنند.
بدیهی است که صاحبان کسبوکار نیز باید در این رسانههای اجتماعی حضور داشته باشند، ولی حضور در این رسانهها به تنهایی کافی نیست. شما از طریق این رسانهها شناخته میشوید. اگر صفحهی شما فعال نیست واضح است که نباید انتظار داشته باشید که از آن نتیجه خوبی بگیرید. راه حل این است که صفحهتان را به روز کنید و با هواداران و دنبالکنندگان در تعامل باشید. در ادامه به شما میگوییم که چرا وجود یک رسانهی اجتماعیِ فعال میتواند بسیار مهم باشد.